Wtorek, 17 Lipca 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Aktualności

2015-09-17

ContactPharm – internetowe targi apteczne

Branża farmaceutyczna przenosi się do internetu, a wraz z nią idea targów. Właśnie ruszyła pierwsza wirtualna hala targowa ze specjalnymi ofertami dla aptek czynna na stałe, 24 godziny na dobę i przez siedem dni w tygodniu. Contact Pharm Internetowe Targi Farmaceutyczne to pierwsze, niezależne i permanentne targi online dla aptek, punktów aptecznych, sklepów zielarskich oraz zielarsko-medycznych.

Na wirtualnej hali targowej farmaceuci codziennie zamawiają produkty renomowanych producentów, korzystając z dodatkowych rabatów do warunków handlowych, które mają uzgodnione z hurtownią. – Realizując telefoniczne kampanie sprzedażowe, zrozumiałam, że najwyższa pora dać aptekom wygodne narzędzie, platformę zakupową, z której mogłyby one korzystać o dowolnej porze dnia i nocy, znajdując tam te same oferty, które przedstawiamy im telefonicznie. W ten sposób powstała idea targów w internecie – wirtualnej hali z atrakcyjnymi rabatami i gratisami dla aptek – mówi Beata Waga, członek zarządu Contact Pharm, od 11 lat związana z branżą farmaceutyczną. I choć pierwsza, ograniczona w czasie edycja targów miała miejsce równo trzy lata temu, po sukcesach tej i kolejnych, organizatorzy postanowili rozszerzyć ideę targów tak, by była to w istocie stała platforma zakupowa dostępna dla farmaceutów 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu – tak jak każdy sklep internetowy. Aby zapoznać się z ofertą targową i złożyć zamówienie, apteka dokonuje bezpłatnej rejestracji. Wchodząc na halę targową może sprawdzać pakiety promocyjne wg wystawców albo skorzystać z wyszukiwarki lub alfabetycznego indeksu produktów. Ponadto, zaraz po zalogowaniu, apteka widzi najlepsze oferty pogrupowane w trzy kategorie: top oferty, czyli bestsellery sprzedażowe, produkty sezonowe oraz cenowe okazje. Dzięki zastosowaniu takich mechanizmów, korzystanie z platformy jest intuicyjne i wygodne. Wygoda to ważny, choć nie jedyny atut targów.

Kolejny to ich niezależność od któregokolwiek z dystrybutorów, co oznacza, że zamawiający może zrealizować złożone na targach zamówienie w dowolnej hurtowni. I na koniec rabaty dla zarejestrowanych aptek - te potrafią sięgać nawet 60%. Contact Pharm Internetowe Targi Farmaceutyczne to przedsięwzięcie na wskroś internetowe.  – Mówimy do pokolenia, które jest z siecią za pan brat, dlatego w naturalny sposób postawiliśmy na komunikację online. Wysyłamy regularne mailingi, jesteśmy też na Facebooku, gdzie każdy tydzień rozpoczynamy którąś z krzepiących Myśli na zdrowie – nie naszych, lecz autorstwa znanych i lubianych, opowiadamy o idei targów i oczywiście o ofertach, ale robimy to ciekawym językiem i w stylistyce bliskiej grupie naszych odbiorców. Dla komunikowania ofert stworzyliśmy specjalny hashtag #przerabat, który ma podkreślać fakt, że rabaty na targach to dodatkowe rabaty do tych, które apteka już ma zapewnione w swojej hurtowni – wylicza Beata Waga. Ilość wystawców nie jest stała i zależy od aktualnie realizowanych kampanii – w momentach kumulacji na targach swoje oferty prezentowało w jednym czasie blisko 30 firm oferujących łącznie około 600 produktów.

Obecnie na hali targowej wystawia się 13 producentów, w tym m.in. Pierre Fabre, Domowa Apteczka, Glenmark, Polski Lek, Langsteiner czy Farmapia, których propozycje obejmują w sumie około 300 produktów w specjalnych pakietach i atrakcyjnych cenach. W bazie targów zarejestrowanych jest blisko 3 tys. aptek, punktów aptecznych i sklepów zielarskich oraz zielarsko-medycznych. Oferta targów skierowana jest do szerokiej grupy niemal 16 tys. podmiotów bez względu na ich powiązania z hurtowniami. 
 



Nowości masowe

Makijażowe nowości od Maybelline!

Oto nowości kosmetyczne odpowiadające na najnowsze trendy, prosto z Nowego Jorku.

Miękkość, która zaskakuje!

Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Skąd o tym wiadomo? Z wyników badania konsumenckiego P&G Polska z 2017 roku.

BIOLONICA Nowa polska marka kosmetyczna

BIOLONICA to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków, opartych na komórkach macierzystych jabłoni.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook