Niedziela, 19 Listopada 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Aktualności

2015-09-17

ContactPharm – internetowe targi apteczne

Branża farmaceutyczna przenosi się do internetu, a wraz z nią idea targów. Właśnie ruszyła pierwsza wirtualna hala targowa ze specjalnymi ofertami dla aptek czynna na stałe, 24 godziny na dobę i przez siedem dni w tygodniu. Contact Pharm Internetowe Targi Farmaceutyczne to pierwsze, niezależne i permanentne targi online dla aptek, punktów aptecznych, sklepów zielarskich oraz zielarsko-medycznych.

Na wirtualnej hali targowej farmaceuci codziennie zamawiają produkty renomowanych producentów, korzystając z dodatkowych rabatów do warunków handlowych, które mają uzgodnione z hurtownią. – Realizując telefoniczne kampanie sprzedażowe, zrozumiałam, że najwyższa pora dać aptekom wygodne narzędzie, platformę zakupową, z której mogłyby one korzystać o dowolnej porze dnia i nocy, znajdując tam te same oferty, które przedstawiamy im telefonicznie. W ten sposób powstała idea targów w internecie – wirtualnej hali z atrakcyjnymi rabatami i gratisami dla aptek – mówi Beata Waga, członek zarządu Contact Pharm, od 11 lat związana z branżą farmaceutyczną. I choć pierwsza, ograniczona w czasie edycja targów miała miejsce równo trzy lata temu, po sukcesach tej i kolejnych, organizatorzy postanowili rozszerzyć ideę targów tak, by była to w istocie stała platforma zakupowa dostępna dla farmaceutów 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu – tak jak każdy sklep internetowy. Aby zapoznać się z ofertą targową i złożyć zamówienie, apteka dokonuje bezpłatnej rejestracji. Wchodząc na halę targową może sprawdzać pakiety promocyjne wg wystawców albo skorzystać z wyszukiwarki lub alfabetycznego indeksu produktów. Ponadto, zaraz po zalogowaniu, apteka widzi najlepsze oferty pogrupowane w trzy kategorie: top oferty, czyli bestsellery sprzedażowe, produkty sezonowe oraz cenowe okazje. Dzięki zastosowaniu takich mechanizmów, korzystanie z platformy jest intuicyjne i wygodne. Wygoda to ważny, choć nie jedyny atut targów.

Kolejny to ich niezależność od któregokolwiek z dystrybutorów, co oznacza, że zamawiający może zrealizować złożone na targach zamówienie w dowolnej hurtowni. I na koniec rabaty dla zarejestrowanych aptek - te potrafią sięgać nawet 60%. Contact Pharm Internetowe Targi Farmaceutyczne to przedsięwzięcie na wskroś internetowe.  – Mówimy do pokolenia, które jest z siecią za pan brat, dlatego w naturalny sposób postawiliśmy na komunikację online. Wysyłamy regularne mailingi, jesteśmy też na Facebooku, gdzie każdy tydzień rozpoczynamy którąś z krzepiących Myśli na zdrowie – nie naszych, lecz autorstwa znanych i lubianych, opowiadamy o idei targów i oczywiście o ofertach, ale robimy to ciekawym językiem i w stylistyce bliskiej grupie naszych odbiorców. Dla komunikowania ofert stworzyliśmy specjalny hashtag #przerabat, który ma podkreślać fakt, że rabaty na targach to dodatkowe rabaty do tych, które apteka już ma zapewnione w swojej hurtowni – wylicza Beata Waga. Ilość wystawców nie jest stała i zależy od aktualnie realizowanych kampanii – w momentach kumulacji na targach swoje oferty prezentowało w jednym czasie blisko 30 firm oferujących łącznie około 600 produktów.

Obecnie na hali targowej wystawia się 13 producentów, w tym m.in. Pierre Fabre, Domowa Apteczka, Glenmark, Polski Lek, Langsteiner czy Farmapia, których propozycje obejmują w sumie około 300 produktów w specjalnych pakietach i atrakcyjnych cenach. W bazie targów zarejestrowanych jest blisko 3 tys. aptek, punktów aptecznych i sklepów zielarskich oraz zielarsko-medycznych. Oferta targów skierowana jest do szerokiej grupy niemal 16 tys. podmiotów bez względu na ich powiązania z hurtowniami. 
 



Nowości masowe

FLAVONEX®

KREM UJĘDRNIAJĄCY DO SKÓRY W OKRESIE MENOPAUZALNYM

REPLAY Signature w sieci Hebe

Do sieci Hebe wchodzą najnowsze zapachy dla niej i dla niego marki REPLAY o nazwie Signature.

Zapach lata od UNGARO

Na koniec lata smakowita nowość od Emanuela Ungaro: TURQUOISE, czyli piąty zapach z linii FRUIT D'AMORE.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook