Poniedziałek, 18 Czerwca 2018
Rekomendacje

SEPHORA TREND REPORT WIOSNA-LATO 2018

Daj się porwać trendom! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2018.

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

Serwisy


Aktualności

2017-06-19

Delia Cosmetics na targach BeautyWorld Middle East w Dubaju

W dniach 14-16 maja 2017r. w Dubaju odbyła się kolejna edycja targów BeautyWorld. To największa i najważniejsza impreza targowa branży kosmetycznej w regionie Bliskiego Wschodu, a odbywała się już po raz dwudziesty drugi.


Na tegorocznej edycji wystawiło się ponad 1 500 firm z 59 krajów. Wśród nich była polska firma kosmetyczna Delia Cosmetics, która cieszyła się niezwykłą popularnością wśród odwiedzających. Na nowoczesnym stoisku firma zaprezentowała swoje kosmetyczne nowości, a także hity ze stałej oferty.


Targi BeautyWorld to doskonały sposób na prezentację marki, wymianę doświadczeń i poznanie nowych trendów. W tym roku odbyły się w prestiżowym centrum wystawienniczym Dubai International Convention and Exhibition Centre. Dla Delia Cosmetics to już 7. edycja targów w Dubaju, uwieńczona wieloma sukcesami.

- Z roku na rok widzimy rosnące znaczenie tej imprezy zarówno wśród kupców z Bliskiego Wschodu, Afryki  jak i Azji. W tegorocznej edycji targów prezentowaliśmy nowe produkty do pielęgnacji włosów, szczególnie  serię dedykowaną mężczyznom. – mówi Marcin Karkocha, dyrektor ds. eksportu w Delia Cosmetics. - Największym zainteresowaniem cieszyły się produkty do koloryzacji, hitem był  odsiwiacz dla panów.

Rynek kosmetyczny w tym regionie jest bardzo charakterystyczny. Oferta firmy, jak i stoisko targowe musi być odpowiednio przygotowane, by przyciągnąć jak najwięcej zainteresowanych. Portfolio marki spotkało się z dużym zainteresowaniem, czego wynikiem są nowe, ciekawe kontakty biznesowe. Szczególnym sukcesem Delia Cosmetics jest podpisany kontrakt  z największym dystrybutorem kosmetyków w regionie Bliskiego Wschodu.
 
- W trakcie targów udało się także sfinalizować kontrakt z największym regionalnym dystrybutorem kosmetyków. Do tego nawiązaliśmy kontakt z  kilkoma dystrybutorami z rynków afrykańskich.  – powiedział Marcin Karocha. - Nasz cel to 85 rynków eksportowych do końca 2017 roku.

***
Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków od 1998 r., posiadający niezwykle bogate portfolio kosmetyczne oraz ugruntowaną pozycję na rynkach zagranicznych w ponad 79 krajach na całym świecie. Firma specjalizuje się w produkcji kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, koloryzacji i pielęgnacji włosów oraz kosmetyków do makijażu i paznokci. Sukces rynkowy marki potwierdzony jest licznymi prestiżowymi nagrodami branżowymi.


 




Nowości selektywne

London marki Widian w ofercie Quality Missala

Widian wprowadza nową linię Sapphire Collection

Linia Premier Cru

Kwintesencja kompleksowej pielęgnacji przeciw starzeniu się skóry.

Oferta Quality Missala i Amouage.

Aromatyczny Beach Hut Man jest już dostępny na półkach Perfumerii Quality.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook