Czwartek, 17 Sierpnia 2017
Rekomendacje

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

NOWY REWOLUCYJNY PRODUKT DO STYLIZACJI WŁOSÓW

Technologia Omegaplex® zastosowana w linii wykorzystuje ten kompleks, aby chronić włosy przed uszkodzeniami w trakcie koloryzacji.

Serwisy


Asortyment

2017-08-07

Polski rynek kosmetyczny a blogosfera

Branża beauty jest jedną z najszybciej rozwijających się rynków zaraz obok IT i biotechnologii. W 2016 rynek kosmetyków w Polsce wart był 32 mln zł.
2017-06-13

Muzycznie i lirycznie - makijaż w klimacie boho od Golden Rose

Szczypta tajemniczości, dwie garści naturalnego piękna oraz uncja etnicznych motywów – oto przepis na Bohemian Style.
2017-06-07

Raport GfK Beauty 2016

Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków
2017-05-31

Zaakcentuj potrzebę zmiany, czyli co polecić klientom na wiosnę

CZAS NA WIOSENNE PORZĄDKI. JAKO SPRZEDAWCA WYKORZYSTAJ TEN MOMENT NA ZAOFEROWANIE KLIENTOM PRODUKTÓW WSPOMAGAJĄCYCH PRZYWRÓCENIE CIAŁU I TWARZY DO DOBREJ KONDYCJI PO ZIMOWYM LETARGU.
2017-05-22

Albedo Marketing dla nowej linii kosmetycznej Henkel

W portfolio Henkla pojawiły się nowe produkty – Syoss SalonPLEX, kosmetyki do odbudowy struktury włosa. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży odpowiada Albedo Marketing.
2017-05-12

Ważna okazja czyni sprzedaż

TRADYCYJNE OKRESY „ŻNIW” W BRANŻY KOSMETYCZNEJ PRZYPADAJĄ NA GRUDZIEŃ I CZERWIEC. PRZED ŚWIĘTAMI BOŻEGO NARODZENIA KOSMETYKI KUPOWANE SĄ W RAMACH PREZENTÓW. PRZED WAKACJAMI – Z MYŚLĄ O LETNIM WYPOCZYNKU: ESTETYCZNYM WYGLĄDZIE W KOSTIUMIE KĄPIELOWYM I OCHRONIE PRZED SŁOŃCEM.
2017-05-09

Grupa L’Oréal publikuje rezultaty programu zrównoważonego rozwoju za 2016 r.

Grupa L’Oréal opublikowała raport na temat rezultatów swoich działań zmierzających do zmniejszenia jej śladu środowiskowego. W 2016 roku firma m.in. zmniejszyła emisję dwutlenku węgla w fabrykach i centrach dystrybucyjnych o 67% oraz udoskonaliła 82% swoich produktów pod kątem wpływu na środowisko. Także polska fabryka firmy osiąga znaczące sukcesy.
2017-03-29

6 Sposobów na cellulit

2017-03-10

Pasta do zębów może być hitem sprzedaży

2017-02-14

Jak skutecznie sprzedawać produkty będące w promocji



[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Nowości masowe

NIVEA CREME & OIL PEARLS

Żele pod prysznic NIVEA CREME & OIL PEARLS to kombinacja intensywnej pielęgnacji dla skóry i rozpieszczenia zmysłów.

BARWA HIPOALERGICZNA

Nie od dziś wiadomo, że kosmetyki bazujące na składnikach pochodzenia naturalnego mają wyjątkowe właściwości pielęgnacyjne dla naszej skóry.

AA Beauty Primer 360° STROBING

AA Beauty Primer 360° STROBING to pielęgnacyjna baza przedłużająca trwałość makijażu i rozświetlacz w jednym.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook