Wtorek, 24 Października 2017
Rekomendacje

MĘŻCZYZNA POD PRYSZNICEM

Odprężający żel pod prysznic z najnowszej linii Yego Sensitive, oparty na funkcjonalnej recepturze

JAPOŃSKA MOC OCZYSZCZANIA

Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji twarzy.

OLEJKI DLA MIĘKKIEJ SKÓRY

Delikatny balsam do ciała, który zawiera pielęgnujące olejki. Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, gładka i promienna.

Serwisy


Asortyment

2017-08-07

Polski rynek kosmetyczny a blogosfera

Branża beauty jest jedną z najszybciej rozwijających się rynków zaraz obok IT i biotechnologii. W 2016 rynek kosmetyków w Polsce wart był 32 mln zł.
2017-06-13

Muzycznie i lirycznie - makijaż w klimacie boho od Golden Rose

Szczypta tajemniczości, dwie garści naturalnego piękna oraz uncja etnicznych motywów – oto przepis na Bohemian Style.
2017-06-07

Raport GfK Beauty 2016

Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków
2017-05-31

Zaakcentuj potrzebę zmiany, czyli co polecić klientom na wiosnę

CZAS NA WIOSENNE PORZĄDKI. JAKO SPRZEDAWCA WYKORZYSTAJ TEN MOMENT NA ZAOFEROWANIE KLIENTOM PRODUKTÓW WSPOMAGAJĄCYCH PRZYWRÓCENIE CIAŁU I TWARZY DO DOBREJ KONDYCJI PO ZIMOWYM LETARGU.
2017-05-22

Albedo Marketing dla nowej linii kosmetycznej Henkel

W portfolio Henkla pojawiły się nowe produkty – Syoss SalonPLEX, kosmetyki do odbudowy struktury włosa. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży odpowiada Albedo Marketing.
2017-05-12

Ważna okazja czyni sprzedaż

TRADYCYJNE OKRESY „ŻNIW” W BRANŻY KOSMETYCZNEJ PRZYPADAJĄ NA GRUDZIEŃ I CZERWIEC. PRZED ŚWIĘTAMI BOŻEGO NARODZENIA KOSMETYKI KUPOWANE SĄ W RAMACH PREZENTÓW. PRZED WAKACJAMI – Z MYŚLĄ O LETNIM WYPOCZYNKU: ESTETYCZNYM WYGLĄDZIE W KOSTIUMIE KĄPIELOWYM I OCHRONIE PRZED SŁOŃCEM.
2017-05-09

Grupa L’Oréal publikuje rezultaty programu zrównoważonego rozwoju za 2016 r.

Grupa L’Oréal opublikowała raport na temat rezultatów swoich działań zmierzających do zmniejszenia jej śladu środowiskowego. W 2016 roku firma m.in. zmniejszyła emisję dwutlenku węgla w fabrykach i centrach dystrybucyjnych o 67% oraz udoskonaliła 82% swoich produktów pod kątem wpływu na środowisko. Także polska fabryka firmy osiąga znaczące sukcesy.
2017-03-29

6 Sposobów na cellulit

2017-03-10

Pasta do zębów może być hitem sprzedaży

2017-02-14

Jak skutecznie sprzedawać produkty będące w promocji



[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Nowości masowe

REPLAY Signature w sieci Hebe

Do sieci Hebe wchodzą najnowsze zapachy dla niej i dla niego marki REPLAY o nazwie Signature.

Zapach lata od UNGARO

Na koniec lata smakowita nowość od Emanuela Ungaro: TURQUOISE, czyli piąty zapach z linii FRUIT D'AMORE.

NIVEA CREME & OIL PEARLS

Żele pod prysznic NIVEA CREME & OIL PEARLS to kombinacja intensywnej pielęgnacji dla skóry i rozpieszczenia zmysłów.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook