Sobota, 24 Czerwca 2017
Rekomendacje

NOWY REWOLUCYJNY PRODUKT DO STYLIZACJI WŁOSÓW

Technologia Omegaplex® zastosowana w linii wykorzystuje ten kompleks, aby chronić włosy przed uszkodzeniami w trakcie koloryzacji.

TERAPIA ROZJAŚNIAJĄCA

Produkt do oczyszczania twarzy, przeznaczony zwłaszcza do skóry pozbawionej blasku, szarej, zmęczonej, mieszanej, tłustej, z przebarwieniami i rozszerzonymi porami.

NOCNA ODNOWA SKÓRY WRAŻLIWEJ

Przeciwzmarszczkowo-odżywczy krem-maska na noc, przeznaczony dla skóry suchej i nadwrażliwej na czynniki zewnętrzne.

Serwisy


Dossier

2017-04-06

Drogerie Jasmin


POLSKA SIEĆ FRANCZYZOWA DROGERIE JASMIN OD LAT Z DUMĄ WSPIERA POLSKIE MARKI. DLATEGO JEJ OFERTA JEST BOGATA W ORYGINALNE I TRUDNO DOSTĘPNE PRODUKTY RODZIMYCH PRODUCENTÓW. SZEROKA OFERTA PRODUKTOWA, CIEKAWE PROMOCJE, PROFESJONALNA OBSŁUGA I PRZYJAZNA ATMOSFERA CZYNIĄ Z DROGERII JASMIN MIEJSCE WYJĄTKOWE.

Drogerie Jasmin to nowoczesny handel z tradycją. Pod wspólną wizualizacją wyróżniającą placówki na tle otoczenia, wraz z ujednoliconą polityką promocyjną oraz marketingową kryje się wieloletnie doświadczenie oraz przedsiębiorczość właścicieli.

Filozofia Jasmin
Zarząd drogerii Jasmin współpracuje z właścicielami którzy pomysłami, energią a nawet konstruktywną krytyką tworzą unikalną wartość Jasmin. Doskona¬łym miejscem do wymiany spostrzeżeń są cykliczne spotkania konferencyjno-targowe, realizowane wiosną oraz jesienią każdego roku. Sieć Jasmin posiada doświadczenie, które ułatwia rozpoczę-cie działalności. – Nasza sieć wspiera właścicieli w całym procesie uruchomienia placówki – mówi Teresa Stachnio, członek zarządu. – Pomaga ocenić potencjał lokalizacji i właściwie przygoto¬wać drogerię do otwarcia: meble, sprzęt i oświe¬tlenie, optymalny układ regałów i asortymentu na półce, właściwe działania promocyjne. Optymalna polityka asortymentowa jak również sugerowane wyceny zbliżają właściciela do osiągnięcia sukcesu. Kluczem jest właściwa współpraca, słuchanie i reagowanie na zmieniające się potrzeby rynku.

Zmiany i rozwój
Drogerie Jasmin realizują intensywny program zmian. Wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna została całkowicie przeprojektowana. Zmieniły się elementy logo sieci, wprowadzono zmianę fontów. Kolorystyka sieci została uporządkowana, a oznaczenia wewnątrz drogerii usystematyzowane. Efekt tych zmian to nowoczesna drogeria która świetnie wygląda zarówno na lokalnym osiedlu jak i w prestiżowym pasażu.

Logistyka to podstawa

Oferta asortymentowa od początku była kluczowym wyróżnikiem Drogerii Jasmin. Jest również jednym z najtrudniejszych wyzwań wynikających z różnorodności sieci, lokalizacji i wielkości samych drogerii oraz franczyzowego modelu prowadzenia biznesu. W swoich działaniach sieć nie zamierza osłabiać konkurencyjności drogerii poprzez szablonowe narzucenie listy produktowej. Skupia się na wprowadzaniu do oferty produktów poszukiwanych obecnie przez konsumentów, jak i tych, które będąc nowościami doskonale rokują.
By procesy te przebiegały sprawniej, Drogerie Jasmin zbudowały wraz z partnerem dystrybucyjnym jednolitą platfor-mę logistyczną, która pozwala na wysyłkę towaru  w dowolną część kraju przy minimalnym progu zakupowym w 24h serwisie. Udział produktów dostarczanych do drogerii poprzez tę platformę systematycznie wzrasta, a to stwarza możliwość optymalizacji asortymentu, uzyskania lepszych wa¬runków handlowych dla partnerów oraz prowadze¬nia skutecznych akcji promocyjnych.

Doceniamy technologię
Informatyzacja. Wszystkie nowe placówki uru¬chamiane są w oparciu o jednolity system firmy Netis, program Hipermarket. – Zamknięty system to łatwość prowadzenia gospodarki magazy¬nowo-sprzedażowej, elektroniczny przepływ danych, pełna analityka sprzedaży oraz szereg codziennych ułatwień – mówi Krzysztof Sobczuk, członek zarządu. – Zmiany systemu dotyczą również istniejących już drogerii. Ich właściciele uzyskali poprzez sieć Jasmin dostęp do preferen¬cyjnych warunków finansowania, który nie obcią¬ża znacząco miesięcznych budżetów umożliwia-jąc modernizację informatyczną sklepu. Obecnie kilkadziesiąt drogerii pracuje w oparciu o jednolity system. Centrala Jasmin pracuje intensywnie nad rozwiązaniem, które wykorzystując odpowiednie narzędzia informatyczne, pozwoli już wkrótce skomunikować większość różnorodnych programów zainstalowanych w drogeriach tworząc jednolitą sieć– mówi Sobczuk. Już dziś Drogerie Jasmin testują nowe rozwiązania promocyjne i marketingowe – kupony rabatowe, wielopaki, promocje krzyżowe.

Warto się rozwijać

Szkolenia to szczególny punkt na tegorocznej mapie działań Centrali Jasmin. Sieć szczyci się doskonałą obsługą, która zna swoich klientów, wie jak im doradzić i zachęcić do kolejnej wizyty. Konieczne jest jednak nadążenie za nowymi trendami, modą i masą produktów pojawiających się na polskim rynku. Obecnie Drogerie Jasmin prowadzą cykl szkoleń wykorzystujący narzędzia webowe, a od marca bieżącego roku wracają do cyklicznych szkoleń stacjonarnych. Merchandising, szkolenia produktowe, standardy obsługi klienta, szkolenia specjalistyczne to tylko niektóre tematy realizowane w ramach szkoleń skierowa¬nych do właścicieli drogerii jak i sprzedawców. Wspólne wysiłki Drogerii Jasmin i właścicieli zostały nagrodzone: podczas IX Kongresu Handlu i Dystrybucji nagrodę Drogeria Roku i Market Roku 2016 odebrała Drogeria Jasmin w Żurominie.

U podstaw rozpoczęcia działalności Drogerii Jasmin leżała integracja oraz idea szerokiego wsparcia dla właścicieli drogerii. Dzięki wspólnej inicjatywie mogli sprawniej konkurować na agresywnym rynku detalicznym.



TERESA STACHNIO, CZŁONEK ZARZĄDU

Chcemy aby Drogerie Jasmin były najsilniejszą siecią drogeryjną na rynku tradycyjnym.
Nie boimy się konkurencji szanujemy ją, obserwujemy, oceniamy i wdrażamy sprawdzone rozwiązania. Dla nas, właścicieli najważniejszym atutem tworzącym przewagę konkurencyjną jest jakość obsługi i bogactwo oferty asortymentowej. To dzięki nim stajemy się partnerem dla konsumenta, który chętnie odwiedza Drogerie Jasmin.


zebrała Monika Bielkiewicz







Komentarze:



Nowości masowe

JOHN FRIEDA i nowa linia Luxurious Volume Core Restore

Oferta John Frieda powiększa się o trio Luxurious Volume Core Restore, które pomaga uwolnić potencjał drzemiący w cienkich włosach

NOWOŚCI od marki PERFECTA!

Perfecta proponuje nowe kosmetyki do ciała, łączące w sobie cechy skutecznej, zaawansowanej technologicznie i jednocześnie niezwykle przyjemnej sensorycznie pielęgnacji.

DERMIKA EXPRESSIMA

Nowa linia DERMIKA EXPRESSIMA redukuje zmarszczki mimiczne. Bazuje na składnikach, które działają u podstaw tworzenia się zmarszczek mimicznych, aby zmniejszyć liczbę i intensywność skurczy związanych z ekspresją twarzy.

Magazyn Kosmetyki


Newsletter


O portalu | Reklama | Zespół | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam

Magazyn Kosmetyki na facebook