Michał Drozd, Dyrektor Marketingu Kosmetycznego Orkla Care: Geny urody

Piękno nie ma wieku – to udowadnia Soraya wraz ze swoją nową ambasadorką Ewą Kasprzyk, wprowadzając linię SORAYA TOTAL COLLAGEN. Polki to piękne kobiety, w genach dziedziczą urodę, a odpowiednią pielęgnacją potrafią ją podkreślić i zachować na długo. O genach urody rozmawiamy z Michałem Drozdem, Dyrektorem Marketingu Kosmetycznego Orkla Care.

Czy trudno jest mężczyźnie pracować z kosmetykami stworzonymi dla kobiet?
I tak, i nie – na pewno jest to fascynujące wyzwanie. Jest część kategorii, rytuałów czy zwyczajów konsumenckich, które dla kobiet są zupełnie naturalne, a mężczyzna je dopiero poznaje i stara się nauczyć. Z drugiej strony mam świetny zespół składający się z samych kobiet – to one są sercem i spiritus movens działu.
Dzięki temu, że jestem mężczyzną, łatwiej mi zachować dystans i nie dać się ponieść moim własnym preferencjom. Mogę starać się patrzeć obiektywnie i zadawać niewygodne pytania, które pomogą stworzyć produkty w najlepszym stopniu odpowiadające konkretnym potrzebom Polek.
Z drugiej strony, nikt w pełni nie zgłębi zakamarków kobiecej duszy i nie pozna ich pragnień…

Soraya to marka z tradycjami, co nowego wnosi linia Soraya Total Collagen?
Soraya to marka, która od przeszło 35 lat stara się sprostać rosnącym oczekiwaniom Polek, wprowadzając nowe technologie, produkty czy całe kategorie produktowe. Tak jest również w przypadku linii Total Collagen.
Jako pierwsi na rynku wprowadzamy kremy z innowacyjnym składnikiem stymulującym syntezę Kolagenu XVIII. Można by powiedzieć, a cóż takiego przełomowego w tym jest – kolagen? Otóż najnowsze odkrycia naukowe dowodzą, że Kolagen XVIII jako jedyny występuje we wszystkich warstwach skóry.
Stymulując go, działamy więc bardzo szeroko i możemy osiągnąć spektakularną poprawę jędrności skóry.

Kobiety po pięćdziesiątce wymagają szczególnych kosmetyków?
Każda kobieta wymaga szczególnych kosmetyków. Kobiety po pięćdziesiątce mają konkretne potrzeby i kosmetyki powinny je spełniać. Mówimy tutaj
nie tylko o pojawiających się zmarszczkach, lecz również stopniowej utracie jędrności skóry.
To niestety wpływa na owal twarzy – twarz wygląda na smutną, chociaż kobiety są pełne energii.

Jaka jest nowa ambasadorka linii, dlaczego wybór padł waśnie na Ewę Kasprzyk?
Jaka jest pani Ewa? Trudno opisać w kilku słowach. Piękna Polka, ale nie tylko jej uroda spowodowała, że zaproponowaliśmy jej współpracę. Przede wszystkim jest pełną energii i charakteru kobietą, która wie, czego chce i czerpie radość z życia. Może być inspiracją dla setek Polek, udowadniając, że kobiety mogą się czuć piękne, świetnie same ze sobą i żyć pełnią życia niezależnie od wieku. I nie musi być tak, że w pewnym wieku robią się nagle przezroczyste.
To było dla nas niezwykle istotne, bo nie chcieliśmy mieć gwiazdy – celebrytki, która poza urodą, nie ma nic do przekazania.

Jakie są polskie kobiety? Czym zachwycają i czego potrzebują?
Polki w genach dziedziczą urodę, a dzięki odpowiedniej pielęgnacji i energii życiowej są piękne.
Dziś i jutro, i za 10 lat. To może truizm, ale im więcej podróżujemy po świecie, tym chętniej to zauważamy. Ma to również wpływ na wygląd polskiego rynku kosmetycznego, który jest absolutnym ewenementem na skalę światową, jeśli chodzi o różnorodność marek i produktów.

Co nowego jeszcze szykuje dla nas Soraya w najbliższym czasie?
Linia Soraya Total Collagen to nie wszystko, bo równolegle wprowadzamy na rynek zupełnie nowatorską linię skierowaną do młodszych konsumentek Soraya #foodie. Nieszablonowa komunikacja, pielęgnacja całego ciała oraz zapachy i zaskakujące formuły (musy, smoothie, galaretki itp.) spowodują, że pielęgnacja to będzie prawdziwy FUN!