Kampania marki Bielenda z udziałem laureatki konkursu #ambasadorkaBielenda2018

 Marka Bielenda rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem zwyciężczyni akcji konkursowej #ambasadorkaBielenda2018.

Bohaterka kampanii – Aleksandra Seweryn @aleksandra_seweryn została wybrana spośród setek zgłoszeń, które w ramach konkursu, były publikowane na Instagramie przez młode kobiety. Podpisała z firmą roczny kontrakt i poza uczestnictwem w kampanii, dołączy również do zespołu kreatywnego odpowiedzialnego za rozwój mediów społecznościowych marki Bielenda.

„To już trzecia edycja projektu #ambasadorkaBielenda, którego głównymi narzędziami promocji są media społecznościowe przy wykorzystaniu digital marketingu oraz współpracy z influencerami. Dzięki temu akcja świetnie się rozwija – widzimy to zarówno po ilości, jak i jakości oraz kreatywności zgłoszeń konkursowych. Wybór zwyciężczyni jak zawsze był trudny, ale jestem pewna, że współpraca z Olą będzie zarówno dla niej, jak i dla nas, wspaniałą przygodą” – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Aleksandra Seweryn jest studentką zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. W przyszłości chce połączyć zdobyte umiejętności oraz zainteresowanie tematyką e-commerce z realizacją pasji, którą jest moda i kreowanie stylu. Jej zainteresowania związane są z szeroką tematyką lifestyle’ową, czemu daje wyraz na swoich profilach społecznościowych. O marce Bielenda mówi – „cenię ją, ponieważ oferuje tak szeroką gamę kosmetyków, że każda kobieta znajdzie dla siebie coś wyjątkowego. To ważne, bo przecież każda z nas ma różne potrzeby i oczekiwania. Jest to też dla mnie ogromne wyróżnienie móc dołączyć do zespołu marki i współuczestniczyć w kampanii realizowanej ze wspaniałą aktorką, ambasadorką marki – Małgorzatą Foremniak”.