Semilac oraz DeeZee łączą siły

Lider sklepów internetowych oferujących obuwie dla kobiet – DeeZee i producent m.in. lakierów hybrydowych – Semilac tworzą kampanię skierowaną do kobiet.

Obie marki odnoszą ogromne sukcesy angażując swoją społeczność w social media, dlatego cross-promocja pozwoliła na umocnienie silnej pozycji brandów i poszerzenie grupy docelowej.

Współpraca marek obejmuje wspólne treści na kanałach social media. DeeZee promuje swoje produkty wraz z lakierami hybrydowymi Semilac, podkreślając istotę pedicure przy zakupie odpowiednich butów. Semilac udostępnia zdjęcia i promuje produkty partnera na swoich kanałach social media. Partnerzy planują również wspólne konkursy w mediach społecznościowych i współpracę z influencerkami.

Semilac zawsze stawiał na innowacje, więc alians marketingowy z marką DeeZee, będącą nr 1 pod względem zaangażowania w wielu kategoriach (handel, e-commerce, obuwie, moda), jest dla nas kolejnym krokiem ku budowaniu mocnej pozycji w obszarze digital. Współpraca opiera się na wzajemnym partnerstwie, wsparciu w poszczególnych akcjach marketingowych i dzieleniu się swoim know-how. Oprócz silnych działań crossowych w social media, planujemy wiele akcji dodatkowych, również w obszarze offline – mówi Karolina Przybylska, Influencer Manager Semilac.

Wizje DeeZee i Semilac spotkały się we wspólnym punkcie: chcemy pokazać kobietom jak wiele mogą osiągnąć i jak olbrzymia tkwi w nich siła. Wychodząc z tego założenia zbudowaliśmy wspólną komunikację, która idealnie łączy najsilniejsze strony obu marek, stanowiąc nową wartość dla wspólnego grona klientek – komentuje Małgorzata Żak Public Relations Specialist DeeZee.