Wystartowała kampania marki Cameleo

Już wystartowała najnowsza kampania polskiej marki Cameleo – oferującej produkty do pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji włosów – Włosy Lubią Zmiany. Nieustannie rozwijający się eksperci od włosów tworzą brand inspirowany kobietami – ich odwagą, kreatywną energią i zmienną naturą kameleona, która nieprzerwanie mobilizuje płeć piękną do podejmowania zmian.

Teraz będzie o nich głośno. W ramach rozpoczętej kampanii zobaczymy Cameleo przed flagową produkcją Polsatu – programem Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Ekscytujące metamorfozy są nieodłącznym elementem show, co idealnie oddaje włosową filozofię istnienia sponsorskiej marki. Telewizja tradycyjna to nie wszystko, bo Cameleo nie zabraknie także w serwisach Ipla oraz Player. Nieodłącznym elementem działań reklamowych będzie także obecność w topowych tytułach prasy kobiecej, branżowej, na kobiecych portalach internetowych i naturalnie w potężnych mediach społecznościowych.

Cameleo wkroczy też w świat influencerów, którzy będą testować produkty marki oraz zachęcą do wzięcia udziału w wyjątkowym wyzwaniu #CzasNaZmiany. Bądźcie czujni – w świecie wirtualnym oraz rzeczywistym, gdzie w sklepach i drogeriach znajdziecie atrakcyjne promocje produktów Cameleo.