Dziewczyńska akcja organizowana przez Fundację Rak’N’Roll

Ruszyła dziewczyńska akcja pod hasłem #CośDoNichMam organizowana przez Fundację Rak’N’Roll, z udziałem znanych gwiazd, takich jak: Julia Wieniawa, Karolina Gilon, Małgorzata Rozenek-Majdan, Joanna Horodyńska, Maffashion, Jessica Mercedes, Zosia Ślotała, Daria Ładocha, Ola Hamkało, Joanna Jabłczyńska i Barbara Wrońska.

Kampania skupia się na potwierdzaniu zdrowia piersi i namawia do dbania o swoje cycki, na takiej samej zasadzie jak w przypadku pielęgnacji paznokci czy cery. Zdaniem organizatorów akcji badanie USG piersi powinno być takim samym kobiecym rytuałem jak wizyta u kosmetyczki.

Akcja jest niestandardowa, bo oparta na przełamywaniu tabu i lęków w sposób zabawny – tym razem poprzez oswajanie się ze swoimi piersiami dzięki specjalnym „żelom do wszystkich rodzajów piersi”, który można użyć tylko raz aby nasze piersi pozostały piękne i zdrowe. Ten cudowny produkt to nic innego jak  żel do USG. Ten sam, którego lekarz używa podczas każdego badania!  Koncepcja spodobała się licznym gwiazdom i influencerkom, które miały na tyle odwagi, by… pokazać swoje cycki. Co więcej, mając na myśli swój biust, odważnie wypowiedzieć dwuznaczne hasło kampanii „Coś do nich mam”.

Jedyny taki żel na rynku!

Wyjątkowy żel do wszystkich rodzajów piersi. Jedyny na rynku, którego wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi. Ten „cudowny” produkt to nic innego jak  żel do USG. Ten sam, którego lekarz używa podczas każdego badania. Badanie USG to jeden ze sposobów potwierdzenia zdrowia piersi u młodych kobiet. Jednak większość dziewczyn nie chodzi na USG. Powód? Boją się wyniku, ale też nie akceptują swoich piersi, nie lubią na nie patrzeć, a co dopiero pokazywać je innym. Po prostu się wstydzą. Czas na dziewczyńską akcję pod hasłem #CosDoNichMam! Czas na polubienie swoich cycków, oglądanie ich, dotykanie i regularne badanie.

Za akcją #CosDoNichMam, która rusza już dzisiaj czyli w Dzień Zdrowia Piersi stoi Fundacja Rak’n’Roll. Głównym partnerem jest AVON Kontra Rak Piersi. Kampania ma na celu przekonanie kobiet do dbania o własne piersi, tak jak o włosy, paznokcie czy cerę. W końcu, badanie USG to tylko kilkanaście minut raz w roku, które powinno stać się nawykiem każdej z nas.

Polki nie badają piersi. Traktują coroczne badanie USG jak niechciany obowiązek, o którym w ogóle nie chcą myśleć. Boją się wyniku, a ten u większości potwierdzi zdrowie! W tej kampanii celowo skupiamy się na zdrowiu piersi zamiast mówić o chorobie – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. – Zwróćmy uwagę jakie emocje wzbudza w nas badanie, jeśli myślimy o nim jako potwierdzeniu zdrowia, a jakie gdy idziemy, by wykryć chorobę. Tego typu działania profilaktyczne powinny być elementem dbania o siebie, tak samo oczywistym i przyjemnym jak wizyta u kosmetyczki. Badajmy piersi, by potwierdzić ich zdrowie – podkreśla.