Personalizacja produktów częścią Customer Experience Semilac

Marka Semilac poprzez bogate portfolio produktów docenia indywidualność i różnorodność stylów i upodobań klientek, oferując produkty idealnie dopasowane do ich oczekiwań. Z tego powodu zdecydowała się na wprowadzenie również do swojej oferty usługę personalizacji produktów. Dzięki temu zakup i użytkowanie zindywidualizowanego produktu są jeszcze większą przyjemnością,która wpływa także na zacieśnianie się więzi w relacji marka-klient.

Semilac jako lider w swojej kategorii pragnie oferować produkty odpowiadające na oczekiwania Klientek, a usługa personalizacji jest tylko częścią innowacyjnej strategii Customer Experience wdrażanej przez Semilac. Marka od lat słucha głosu swoich klientów m.in. w social media zajmując miejsce na podium w kategorii beauty, poprzez obecność na pokazach organizowanych w całej Polsce, imprezach targowych, w internetowej telewizji Semilac TV czy poprzez bezpośredni kontakt w punktach sprzedaży.

– Personalizacja produktów Semilac swoją premierę miała 22-23 września na Targach BEAUTY FORUM & SPA w Warszawie i od tego czasu dostępna jest na oficjalnej stronie www.semilac.pl. Pod hashtagiem #semilac w social media możemy znaleźć liczne zdjęcia pokazujące unikatowe produkty z dedykacją. Ogromnie cieszy nas fakt, że ta funkcjonalność przypadła do gustu naszym klientom, a zbliżający się okres świąteczny z pewnością będzie momentem, w którym wiele Pań otrzyma w prezencie nasze spersonalizowane produkty, takie ja pomadki, lakiery hybrydowe czy cienie do powiek  – dodaje Joanna Przybylska, Manager ds. Innowacji Semilac.

Od maja br. producent lakierów hybrydowych wdrożył szereg innowacyjnych projektów skupiających się na doświadczeniu klienta. Można wyróżnić tutaj crowdsourcingową platformę Semilac Hub, za jej pomocą każdy klient i pracownicy mogą zgłaszać swoje pomysły, z których najlepsze są nagradzane i mają szansę wdrożenia. Drugim projektem jest aplikacja Semilac, dzięki której można wykryć kolor z paznokci lub zdjęcia, brać udział w bitwie na stylizacje manicure czy zgłębiać tajniki wiedzy o marce i produktach. Istotną funkcjonalnością aplikacji jest również Semilac Feedback, czyli miejsce, w którym klienci mogą ocenić punkty sprzedaży marki. Jest to niezwykle cenna wiedza dla marki o tym, co poprawić w swojej działalności i udoskonalić. Miesięcznie z aplikacji korzysta  ponad 22 tysięcy użytkowników. Na uwagę zasługuje również chatbot na Messenger Semilac, który doradza, dobiera stylizacje, inspiruje klientki i jest ich wirtualnym asystentem, który wie wszystko o lakierach hybrydowych. Dodatkowo posiada także interaktywny efekt Augumented Reality, który pozwala na stworzenie i testowanie wirtualnego makijażu.