Rimmel rozpoczyna kampanię przeciwko beauty hejtowi

Marka Rimmel rozpoczęła w tym miesiącu międzynarodową kampanię, której celem jest walka z internetowym beauty hejtem – problemem, z którym zmaga się 55 milionów kobiet na świecie.

Kampania Rimmel #Iwillnotbedeleted przedstawia prawdziwe ludzkie historie i pokazuje, że beauty hejt pojawia się we wszystkich dziedzinach życia; borykają się z nim beauty influencerki, modelki i modele, celebryci oraz zwykli użytkownicy mediów społecznościowych – zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Beauty hejt dotyka każdego. Twarzami kampanii zostały nie tylko światowe gwiazdy jak Rita Ora i Cara Delevingne, ale również lokalni influencerzy, a z Polski Ewa Grzelakowska -Kostoglu – Red Lipstick Monster.

W ramach kampanii #Iwillnotbedeleted, Rimmel zainicjuje akcję mającą na celu realne, finansowe wsparcie działalności Telefonu Zaufania 116 111, a jednocześnie szerzenie sprzeciwu przeciwko beauty hejtowi w sieci. Za każde zdjęcie zamieszczone na Instagramie w dniach 16.11 – 02.12.2018 z hasztagiem #Iwillnotbedeleted i oznaczeniem profilu @rimmellondonpl, którego motywem przewodnim będzie czerwony element makijażu,  Rimmel ufunduje jedną konsultację telefoniczna z Telefonem Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.