Nowe wyspy franczyzowe Semilac

Marka Semilac, polski producent lakierów hybrydowych oraz produktów do makijażu, należąca do spółki Nesperta, otworzyła kolejne 5 punktów franczyzowych. Nowe wyspy znajdują się w Krakowie i Lublinie, a także w Pruszkowie, Olsztynie oraz Mielcu – są to pierwsze lokalizacje na mapie franczyzowej tych trzech miast.
Marka Semilac powstała z myślą o kobietach, ich oczekiwaniach i potrzebach, dlatego Nesperta stale rozbudowuje swoją sieć franczyzową. Tym razem 5 nowych wysp otwartych zostało: w krakowskiej Galerii Kazimierz, CH Skende Shopping w Lublinie, Nowej Stacji w Pruszkowie, olsztyńskiej Aurze i mieleckim Navigatorze. Jest to już 6. lokalizacja w stolicy Małopolski i 3. w stolicy woj. lubelskiego, natomiast pierwsza w Pruszkowie, Olsztynie oraz Mielcu. Podobnie jak pozostałe stanowiska sprzedażowe, nowe punkty franczyzowe oferują klientkom dostęp do pełnego asortymentu marki. Dzięki temu możliwe jest szybkie i łatwe zapoznanie się produktami oraz wygodne ich przetestowanie. Dodatkowo, konsumentki mogą skorzystać z porad wykwalifikowanych doradców marki.
Obecnie produkty Semilac można zakupić w 20 sklepach monobrandowych oraz 107 wyspach handlowych zlokalizowanych w 72 miastach Polski.
– Marka Semilac od zawsze stara się być blisko kobiet. Każdego dnia wspiera je w podkreśleniu swojej siły piękna, pomaga uwalnać ich potencjał i odważnie wyrażać siebie. Dlatego dostarczamy dopasowane do aktualnych potrzeb bezpieczne i trwałe produkty, które charakteryzuje wysoka jakość. Stale rozwijajmy sieć franczyzową, aby każda kobieta w Polsce miała łatwy i szybki dostęp do naszych produktów oraz profesjonalnej porady i usługi. Niezmiernie cieszymy się, że od teraz nasze produkty będą na wyciągnięcie ręki również dla klientek centrów handlowych w Krakowie, Lublinie, Pruszkowie, Olsztynie i Mielcu – mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.
Produkty Semilac od samego początku wprowadzenia marki na rynek, czyli od 2013 roku, cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest stale poszerzana zgodnie z obowiązującymi trendami. W bogatym portfolio występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych, docenianych przez klientki i profesjonalistów za jakość i trwałość.
Poza lakierami marka oferuje również profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji, urządzenia do stylizacji i zdobnictwa paznokci, ale również od niedawna produkty do makijażu – róże, cienie do powiek, pudry, podkłady, pomadki i wiele innych, będące odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentek. Marka Semilac nie ustaje jednak w dalszym rozwoju i do końca roku zamierza wprowadzić nowe produkty zarówno z zakresu stylizacji paznokci, jak i makijażu.
Z produktów Semilac korzysta już ponad 2 tysiące salonów kosmetycznych, a także najbardziej prestiżowe szkoły kosmetyczne w Polsce: Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie, Instytut Kosmetologii Stosowanej w Warszawie oraz Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu. Produkty Semilac są dostępne w 35 krajach na 5 kontynentach, w tym m.in. w: w Belgii, Chorwacji, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Maroko, USA, Irlandii, Norwegii, Rosji, Portugalii, Szwecji, i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Lakiery Semilac posiadają Raport Bezpieczeństwa, Dermatest oraz certyfikat ISO 22716:2007. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów franczyzowych