Semilac w Ostrowie Wielkopolskim i Tomaszowie Lubelskim

Marka lakierów hybrydowych i produktów do makijażu Semilac – należąca do polskiej spółki Nesperta, poinformowała o otwarciu dwóch nowych punktów sprzedażowych. Ostrów Wielkopolski i Tomaszów Lubelski to miasta do których marka ze swoimi wyspami franczyzowymi zawitała po raz pierwszy.
Celem marki Semilac od początku jej istnienia jest stałe wychodzenie naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientek.  Chcąc możliwie jak najbardziej ułatwić swoim konsumentkom dotarcie do produktów marki, firma rozszerzyła swoją mapę franczyzową o dwie nowe miejscowości: Ostrów Wielkopolski i Tomaszów Lubelski.
Z produktami Semilac zapoznać mogą się klientki Galerii Handlowej Ostrovia, zlokalizowanej przy ulicy Kaliska 120 w Ostrowie oraz w Centrum Handlowego Rynek, znajdującego się przy ulicy gen. Romualda Traugutta 1 w Tomaszowie Lubelskim. Na nowych wyspach franczyzowych, podobnie jak na innych stanowiskach sprzedażowych, dostępny jest pełen asortyment marki, który pozwala zapoznać się produktami oraz wygodnie je przetestować. Dodatkowo, klientki mogą w komfortowy sposób skorzystać z pomocy wykwalifikowanych doradców marki. Obecnie produkty Semilac można zakupić w 20 sklepach monobrandowych oraz ponad 110 wyspach handlowych zlokalizowanych w 74 miastach Polski.
Marka Semilac od zawsze stara się być blisko kobiet. Każdego dnia wspiera je w podkreśleniu swojej siły piękna, pomaga uwalniać ich potencjał i odważnie wyrażać siebie. Dlatego dostarczamy dopasowane do aktualnych potrzeb bezpieczne i trwałe produkty, które charakteryzuje wysoka jakość. Stale rozwijajmy sieć franczyzową, aby każda kobieta w Polsce miała łatwy i szybki dostęp do naszych produktów oraz profesjonalnej porady i usługi. Niezmiernie cieszymy się, że od teraz z naszych kosmetyków korzystać mogą klientki Galerii Handlowej Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim oraz CH Rynek w Tomaszowie Lubelskim – mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.
Produkty Semilac od samego początku wprowadzenia marki na rynek, czyli od 2013 roku, cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest stale poszerzana zgodnie z obowiązującymi trendami. W bogatym portfolio występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych, docenianych przez klientki i profesjonalistów za jakość i trwałość. Według danych z 2017 roku, aż 67% kosmetyczek korzysta z produktów Semilac, co świadczy o tym, że specjaliści doceniają szeroką paletę kolorystyczną, wybierając ją w swoich salonach do kompleksowej stylizacji paznokci.
Poza lakierami marka oferuje również profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji, urządzenia do stylizacji i zdobnictwa paznokci, ale również od niedawna produkty do makijażu – róże, cienie do powiek, pudry, podkłady, pomadki i wiele innych, będące odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentek. Marka Semilac nie ustaje jednak w dalszym rozwoju i do końca roku zamierza wprowadzić nowe produkty zarówno z zakresu stylizacji paznokci, jak i makijażu. Z produktów Semilac korzysta już ponad 2 tysiące salonów kosmetycznych, a także najbardziej prestiżowe szkoły kosmetyczne w Polsce: Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie, Instytut Kosmetologii Stosowanej w Warszawie oraz Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu.
Produkty Semilac są dostępne w niemal 40 krajach na 5 kontynentach, w tym m.in. w: w Belgii, Chorwacji, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Maroko, USA, Irlandii, Norwegii, Rosji, Portugalii, Szwecji i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Lakiery Semilac posiadają Raport Bezpieczeństwa, Dermatest oraz certyfikat ISO 22716:2007. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów franczyzowych.