Tomasz Regucki, Eurus: Recepta na piękno

Rosnące zainteresowanie kosmetykami naturalnymi, potrzeba dbania o środowisko – odpowiedź na te oczekiwania ma Eurus, dystrybutor innowacyjnych kosmetyków, w tym Mediheal – światowego lidera rynku masek w płachcie.

Eurus to importer i dystrybutor innowacyjnych produktów kosmetycznych. Jakie marki mieszczą się w portfolio firmy?

Poszukujemy zarówno kosmetyków innowacyjnych jak i naturalnych. W grupie tych pierwszych prym wiodą kosmetyki koreańskie. Spółka Eurus jest wyłącznym dystrybutorem marki MEDIHEAL – globalnego lidera w produkcji masek kosmetycznych. Ponadto oferujemy takie marki koreańskie jak Leaders, Pure Heals, Secret Key, Petitfee i wiele innych. Kosmetyki naturalne to przede wszystkim Natura Siberica i Organic Shop. Produkty te posiadają certyfikaty Cosmos Organic i Cosmos Natural. Pozostałe marki to Babuszka Agafia, Dr Konopka, Alepeo czy Beesline.

Kto najczęściej wybiera kosmetyki naturalne? Jaki to konsument?

Obserwujemy trwały trend – od kilku lat rośnie zainteresowanie kosmetykami naturalnymi. Konsument takich produktów, to konsument świadomy, dbający o siebie i środowisko naturalne. Modelowy konsument ma wiedzę na temat skład­ników użytych w produkcji i ich wpływu na zdrowie. Interesuje się trendami, jest otwarty na nowości, prowadzi aktywny i zdrowy tryb życia. Jest też skłonny wydać nieco więcej na produkt naturalny, szczególnie certyfikowany. Podsumowując – jest to konsument wyedukowany i wymagający.

Koreańskie maski marki MEDIHEAL są numerem jeden na wschodnich rynkach. Co sprawia, że maski cieszą się tak dużym zainteresowaniem wśród konsumentów?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta: wiedza i doświadczenie koreańskich lekarzy dermatologów, kosmetologów i technologów. Składniki czynne, składniki naturalne, technologia produkcji płacht, która sprawia, że maski przylegają do twa­rzy jak druga skóra, innowacyjne produkty, takie jak: dwuetapowe maski CAPSULE 100 lub maski akupresurowe CIRCLE POINT, a także bogata oferta marki, która na innych rynkach opiera się także na maskach do rąk, stóp i włosów. W ofercie MEDIHEAL znajdują się również kosmetyki do twarzy, takie jak kremy czy toniki, których stosowanie wspomaga działanie masek w płachcie. Marka podejmuje także bardzo przemyślane działania marketingowe, które wprowadziły ją na poziom LOVE brandu w krajach azjatyckich. Od kilku miesięcy MEDIHEAL współpracuje z najpopularniejszym na świecie – znanym także w Polsce boysbandem BTS. Chłopcy z zespo­łu doczekali się własnej linii masek BTS. Proszę mi wierzyć, sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Przy tej okazji warto zaznaczyć, iż maski MEDIHEAL są uni­seksowe. Z powodzeniem mogą je stosować także panowie – i mogą być pewni, że maska nie zostawi na ich twarzy nadmiaru esencji, czego tak obawia­ją się w przypadku kremów do twarzy, które – jak wiadomo – stosują niechętnie.

MEDIHEAL to także przepiękny, imponujący wielko­ścią sklep, w którym mieszkańcy i turyści odwiedza­jący Seul mogą zakupić pełen asortyment. Zarówno w formie jednorazowych masek, jak i wielopaków, które stanowią podstawę handlową marki.

Jako jedyna marka w Polsce koncentru­jecie się na maskach w płachcie, w przeci­wieństwie do innych marek, dla których maski są jedynie dodatkiem w ofercie?

MEDIHEAL jest jedną z najpopularniejszych marek kosmetycznych na świecie. W 2017 roku sprzedano ponad miliard kosmetyków sygnowanych tym bran­dem, a sama marka jest obecna w ponad 27 krajach na różnych kontynentach. Od roku jest dystrybuowa­na w Polsce. Mogą ją państwo kupić między innymi w nowoczesnych sieciach: Hebe, Kontigo, Jawa, Jas-min, Drogerie Polskie, Koliber, SuperPharm, e-com­merce: e-zebra.pl, cocolita.pl, doz.pl, aptekagemini.pl, w strefie wolnocłowej AELIA oraz sieci Carrefour.

Nadaj pracujemy nad rozszerzeniem dystry­bucji marki o kolejne punkty. Naszą ambicją jest, by MEDIHEAL stała się marką pierwszego wyboru w kategorii masek w płachcie w Polsce. Co odpo­wiada za światowy sukces rynkowy marki? Profesjo­nalność. Przede wszystkich wiedza i doświadczenie koreańskich lekarzy dermatologów i kosmetologów – współtwórców marki, skuteczne składniki czynne np. glutation – uznany w światowej kosmetologii za najbardziej efektywny w walce ze starzeniem się skóry, tak rzadko obecny w kosmetykach, a obecny w naszej masce premium CAPSULE 100 LIGHT – linia CAPSULE 100 została nagrodzona prestiżową nagrodą QLTOWY KONCEPT 2018.

Dodatkowym atutem masek jest wyjątkowa jakość płacht. Płachty masek dopasowują się do kształtu twarzy, szczelnie ją okalając, dzięki czemu składniki czynne mogą skutecznie działać. Warto zaznaczyć, iż w naszych maskach nie trzeba leżeć, by były skuteczne. Kobiety aktywne będą zado­wolone, gdyż w czasie pielęgnacji twarzy maskami MEDIHEAL mogą wykonywać wiele różnych czyn­ności, bez obawy, iż maska się zsunie.

Jaka technologia odpowiada za to, że maski nie zsuwają się z twarzy?

MEDIHEAL wykorzystuje w produkcji płacht kilka innowacyjnych technologii, które gwarantują ide­alne przyleganie masek do twarzy. Na przykład: Biocelulozowe płachty masek z segmentu premium – CAPSULE 100 otrzymane są metodą naturalnej fermentacji z wody kokosowej a następnie cięte do rozmiaru 0,2 mm. Dają efekt „drugiej skóry”. Maski AIRPACKING mają niezwykłą 3-warstwo­wą budowę płachty maski. Zewnętrzna warstwa maski wykonana jest z termoplastycznego poli­uretanu, dzięki czemu blokuje dostęp powietrza i daje wrażenie ciepła, co zwiększa efektywność wchłaniania substancji aktywnych. Wewnętrzna warstwa bawełniana idealnie przylega do twarzy, a puder perłowy (warstwa środkowa) w ponad 50% składa się z konchioliny, białka, które od­powiada budową ludzkiej keratynie. Wspomaga regenerację skóry, wzmacnia jej elastyczność i napięcie, działa przeciwzmarszczkowo. Maski hydrożelowe wykorzystują opatentowany hydrożel (Pat. Nr 506543), który gwarantuje stopnio­we uwalnianie substancji aktywnych w głąb skóry oraz zapewnia właściwe przyleganie maski do twarzy. Płachty masek – ampułek z maską nr 1 na świecie N.M.F wykonane są z PT CELL (Phase Transition Cellulose), z wykorzystaniem nano­technologii z włókien bambusa i polimeru PVDF. Idealnie dopasowują się do twarzy, tworząc wra­żenie „drugiej skóry”, przez co składniki aktywne doskonale przenikają w głąb skóry.

Czy receptą na kłopoty z nawilżaniem może być właśnie maska N.M.F?

Polki zapominają o nawilżaniu lub traktują je po macoszemu, a to właśnie odpowiednie nawilżenie skóry jest kluczem do jej młodości. Dodatkowo, jest podstawą do wykonywania kolejnych zabiegów pielęgnacyjnych i gwarancją ich skuteczności.Maska N.M.F jest jednym z najskuteczniejszych i szybkich rozwiązań dla pań, które borykają się z problemem skóry odwodnionej i przesuszonej. Intensywnie pielęgnuje każdy rodzaj cery, niezależ-nie od wieku, dając efekt silnego nawilżenia i wy­gładzenia. Główne składniki maski to: Naturalny Czynnik Nawilżający N.M.F (Natural Moisturizing Factor), wyciąg z oczaru wirginijskiego, hialuronian sodu, ceramidy, alantoina, trehaloza. Po aplikacji skóra jest gładka, odmłodzona i nawilżona. Maskę należy stosować przynajmniej trzy razy w tygodniu przez dwa tygodnie lub w zależności od potrzeby.