Pracowity i udany rok marki Semilac

Semilac, producent lakierów hybrydowych oraz kosmetyków do makijażu, należący do polskiej spółki Nesperta zakończył 2018 rok z liczbą 137 monobrandowych punktów sprzedażowych zlokalizowanych w 74 miastach Polski. Aż 56 z nich to wyspy handlowe.
Już sam początek 2018 roku marka Semilac mogła zaliczyć do udanych  – wraz z otwarciem wyspy w prestiżowej lokalizacji w łódzkiej Manufakturze. Kolejne liczne punkty sprzedażowe otwierały się zarówno w wielkich aglomeracjach miejskich, jak i w średnich oraz małych miastach, w obiektach, które cieszyły się popularnością i były często odwiedzane. I tak w stolicy kraju fanki Semilac mogą dokonać zakupu w 11 nowo otwartych stanowiskach sprzedażowych, w stolicy Małopolski – Krakowie – w 8, a we Wrocławiu – w 5. Po raz pierwszy marka zawitała m.in. do Lublina, Katowic, Olsztyna czy Opola.
Katowice w październiku wzbogaciły się też o wyjątkowe centrum edukacyjno-szkoleniowe dla przyszłych stylistek paznokci, gdzie pod okiem profesjonalnych instruktorów zdobywają cenną wiedzę i doświadczenie. Akademia Semilac Pauliny Pastuszak, światowej sławy edukatorki i zwyciężczyni wielu prestiżowych konkursów, dołączyła do pozostałych ośrodków Semilac działających w Kielcach, Poznaniu, Szczecinie i Warszawie oraz stolicy Niemiec –  Berlinie.
Produkty Semilac na wyciągnięcie ręki
W sumie w monobrandowym portfolio marki najpopularniejszych lakierów hybrydowych w kraju* w 2018 roku pojawiło się 56 wysp, 8 sklepów oraz 1 Akademia Semilac.
Gry rozpoczynaliśmy rok, to przyświecała nam ambitna idea bezpośredniego dotarcia do jak największej liczby naszych klientek. Chcieliśmy, aby mogły one w możliwie jak najszybszy i łatwy sposób sięgnąć po swoje ulubione produkty marki Semilac. Postawiliśmy na mocny rozwój naszej sieci. Dziś możemy pochwalić się, aż 137 monobrandowymi punktami sprzedażowymi w całej Polsce. Jesteśmy z tego powodu bardzo dumni i mamy nadzieję na równie owocny 2019 rok – mówi Tomasz Gołębiewski, prezes firmy Nesperta.
Od początku działalności franczyzowej, czyli kwietnia 2017 roku, Semilac otworzył w sumie 137 punktów sprzedażowych. Składa się na nie 112 wysp handlowych, 20 sklepów monobrandowych oraz 5 Akademii Semilac zlokalizowanych w 74 miastach Polski.
Jak pokazał miniony rok, rynek ma silny potencjał wzrostowy, co odzwierciedla nasza mapa franczyzowa. Franczyzobiorcy chcą skorzystać z oferty marki Semilac, ponieważ wiedzą, że nasze produkty cieszą się ogromną sympatią i zaufaniem klientek. A to z kolei przekłada się na dużą częstotliwość robienia zakupów w punktach stacjonarnych. Firma Nesperta opracowała franczyzowy model biznesu, który jest innowacyjny, rozwojowy, a przede wszystkim rentowny. Dzięki temu odpowiada on zarówno na oczekiwania franczyzobiorców, jak i zaspokaja potrzeby klientek. Jeden z naszych Partnerów prowadzi już kilkanaście takich lokali. Taka sytuacja jest potwierdzeniem, że współpraca ze spółką Nesperta i marką Semilac to bardzo dobry i pewny pomysł biznesowy. W nowo rozpoczętym roku nie zwalniamy tempa. Chcemy, aby nasze punkty sprzedażowe pojawiały się w kolejnych miejscowościach – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej firmy Nesperta.