Azjatycka szansa dla JOKO

JOKO rusza na podbój serc chińskich konsumentów. 25 stycznia 2019 r. Miraculum S.A. podpisała długofalową umowę z chińską Spółką LALAMI (GROUP) CO., LIMITED (LALAMI). Dokument dotyczy współpracy w obszarze sprzedaży i dystrybucji produktów marki JOKO, na zasadach wyłączności, na terenie Chin oraz Specjalnej Strefy Administracyjnej Hong Kong.

Współpraca z LALAMI – liczącym się dystrybutorem kosmetyków na rynku Państwa Środka, którego obroty w 2018 roku przekroczyły 2 miliardy RMB – ponad 1 miliard PLN, była możliwa dzięki wsparciu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. W listopadzie 2018 roku na zaproszenie PAIH, Spółka Miraculum uczestniczyła w pierwszej edycji największych targów importowych China International Import Expo w Szanghaju, które przyciągnęły gości z całego regionu Azji i Pacyfiku: importerów, jak również dystrybutorów.

Podczas targów CIIE Miraculum S.A. podpisała list intencyjny, a następnie po trzech miesiącach negocjacji przy ogromnym wsparciu PAIH zawarła umowę, która przewiduje 5-letnią współpracę z  możliwością przedłużenia jej obowiązywania na kolejne lata.

Podpisany kontrakt ze Spółką LALAMI jest zwieńczeniem kilku miesięcy starań o wejście z naszymi produktami na największy rynek konsumpcyjny świata. Dzięki pomocy jaką uzyskaliśmy od PAIH, osobliwie od Pana Dyrektora Dr Andrzeja Juchniewicza – w niespełna pół roku od naszej pierwszej wizyty w Chinach podpisaliśmy kontrakt ze Spółką, która gwarantuje bardzo profesjonalne wprowadzenie naszych produktów do dystrybucji w Chinach – podsumowuje Tomasz Sarapata, Prezes Miraculum S.A.

Pierwszym i najważniejszym krokiem do osiągnięcia tego sukcesu, w mojej ocenie, był udział naszej Spółki w Targach CIIE. Już teraz planujemy obecność w kolejnej edycji tej Imprezy – w listopadzie 2019 roku. Jestem przekonany, że współpraca z LALAMI pozwoli naszej Spółce odnieść bardzo duży sukces komercyjny – dodaje Tomasz Sarapata, Prezes Miraculum S.A.

China International Import Expo w Szanghaju to największe w historii Chin targi importowe, które zainicjował i objął patronatem prezydent Chin Xi Jinping.  Na zaproszenie PAIH w targach CIIE wzięło udział ponad 80 polskich firm o największym potencjale na podbój azjatyckiego rynku. Łącznie oferta Polski prezentowana była na 1000mkw, co stanowiło największą przestrzeń wystawienniczą ze wszystkich krajów Unii Europejskiej. Składało się na nią 6 stoisk branżowych oraz stoisko narodowe.