Światowe badanie Pantene ujawnia prawdziwą #PowerofHair

Pamiętasz swój ostatni great hair day? To uczucie z pewnością wykraczało poza imponującą objętość i idealną teksturę włosów, aż do dobrego samopoczucia, piękna i siły. Korelacja pomiędzy świetnymi włosami a większą pewnością siebie jest już znana, ale ostatnie odkrycia udowadniają, że siła włosów wykracza poza dotychczas określone ramy, a great hair day może powodować społeczne, psychologiczne i emocjonalne korzyści.

Jako włosowa marka #1, misją Pantene jest odkrycie psychologii wiążącej się z great hair day oraz zapewnić większej ilości kobiet zadowolenie z włosów przez uwolnienie  #PowerofHair.  Światowe badanie przeprowadzone przez Uniwersytet Yale i Pantene ujawniło, że great hair days mogą podnieść mentalną, fizyczną i społeczną siłę. Od poprawy produktywności i redukcję stresu, aż po czerpanie dziennej dawki siły z great hair day (a nie tylko z ćwiczeń), ankietowane uważały że włosy mają znaczący wpływ na ich codzienne życie.

Poczucie siły, zdrowia i mocy mając jednocześnie olśniewające włosy – czego tu nie kochać? Badanie udowodniło, że włosy wzmacniały samopoczucie kobiet bardziej niż ubiór, oczyszczona cera i nienaganny makijaż – ale wciąż 9 na 10 kobiet nie jest na co dzień zadowolonych ze swoich włosów.

Biorąc pod uwagę psychologiczne aspekty great hair day, Pantene chce by kobiety czuły się silniejsze, a nie zawstydzone, z powodu dbania o włosy. Opierając się na przekonaniu, że dbanie o włosy to nie znak próżności, Pantene rozumie, że włosy mają większą moc niż powszechnie się o nich sądzi – kiedy włosy wyglądają świetnie, prezentujesz się z jak najlepszej strony. Nazwij to uczuciem, że nikt Cię nie powstrzyma – kiedy zmieniają się twoje włosy, przechodzisz transformację razem z nimi.

W świecie pełnym stresu i społecznej presji Pantene wierzy, że kobiety zasługują na wsparcie by zrozumieć i zaakceptować ważną rolę włosów w swoim życiu. Aby wcielić tę ideę w życie Pantene przeprowadziło wywiady z setką kobiet z całego świata na potrzeby Pantene Google Video, mającego na celu powstrzymanie hair-shaming i zrozumienie wpływu jaki włosy mają na tożsamość oraz poczucie własnej wartości.

Dodatkowo, by udowodnić siłę włosów poza sferą osobistą, Pantene postawiło sobie na cel dalszą analizę i zasponsorowało kolejne badanie przeprowadzane  na Uniwersytecie Yale które pomoże zrozumieć społeczny wpływ włosów w ich kognitywistycznym i psychologicznym wymiarze.

Misją Pantene jest dać większej ilości kobiet więcej great hair days ponieważ rozumiemy prawdziwą siłę włosów. Dzięki nowym i innowacyjnym produktom do pielęgnacji włosów każda kobieta może doświadczyć  #PowerofHair.