Jarosław Skrzyszowski, BeBrave: Piękno bez ograniczeń

Pielęgnacja dla kobiet wymagających, kochających piękno i aktywność to wyzwanie, na które odpowiadają kosmetyki BeBrave. O tym, jakiej pielęgnacji potrzebuje skóra osób aktywnych fizycznie, rozmawiamy z Jarosławem Skrzyszowskim, twórcą marki BeBrave.

 Skąd się wziął pomysł na stworzenie kosmetyków dla aktywnych kobiet?

Nasi znajomi, którzy do tej pory siedzieli tylko na kanapie i oglądali telewizję, jedli  niezdrowo i nie uprawiali żadnych sportów, nagle zaczęli się ruszać. Życie zaczęło być aktywne, bieganie modne, a chodzenie na fitness wręcz obowiązkowe.  Coraz popularniejszy jest taki trend, że ludzie nie siedzą w domu, lecz prowadzą  aktywny tryb życia – rano do pracy, po południu na fitness, wieczorem z dzieckiem na skrzypce. Przyjrzeliśmy się temu stylowi życia i zastanowiliśmy się,  czy skóra takich osób wymaga czegoś innego w pielęgnacji, innych kosmetyków, czy ma inne wymagania niż u osób, które prowadzą spokojniejszy tryb życia. Zrobiliśmy badania przy gdańskim AWF-ie, ze studentami, osobami, które trenują i sporo się ruszają. Podczas tych badań, dotyczących zachowania się  skóry w takich warunkach, okazało się, że rzeczywiście skóra osoby ćwiczącej inaczej funkcjonuje i potrzebuje czegoś innego niż to, co jest w dostępnych kosmetykach. W takiej skórze jest więcej wolnych rodników, zmienia się  jej pH. Ma więc nieco inne wymagania, jeśli chodzi o pielęgnację, a dla osób zabieganych, które nie mają czasu, między pracą a fitnessem, na to,  aby aplikować kilka razy krem czy zmieniać ten krem, zmywać jeden i stosować coś innego – potrzebne jest nowe rozwiązanie. Stąd zrodził się pomysł,  by znaleźć albo zrobić takie kosmetyki, które będą odpowiadały na potrzeby skóry osób aktywnych.

W jaki sposób kosmetyki BeBrave odpowiadają na te potrzeby? 

Siłą naszych kosmetyków jest dobranie właściwej mieszanki różnych składni- ków, która działa komplementarnie i wzmacniająco tak, żeby efekt był widocz- ny zaraz po aplikacji. Zależało nam na takiej synergii działań różnych skład- ników. Bazując na naturalności, nieco wzmacniamy kosmetyki substancjami,  które są przyjazne i jednocześnie efektywne w walce z wolnymi rodnikami. Wiemy o tym, że lepiej być bliżej natury i nasi klienci też chcą być blisko niej.  Dlatego staramy się iść w tym kierunku, żeby jak najwięcej naturalnych składni- ków pojawiało się w naszych produktach. Ich siłą są wyciągi roślinne i substancje  naturalne, które są głównym motorem działania.

 Sprawdzaliście działanie swoich kosmetyków w ekstremalnych warunkach, jakie są wyniki tych testów?

W ramach prowadzonych przez nas badań grupa światowej  klasy lekkoatletek testowała nasze kosmetyki w czasie tre- ningów w różnych miejscach na świecie. Były np. na Bahamach, w Pirenejach, Hiszpanii, Katarze czy w Arizonie  w USA i podczas treningów stosowały nasze kosmetyki. Zgłosili się do nas biegacze amatorzy, którzy wyjeżdżali  do Doliny Śmierci w Kalifornii i chcieli przetestować preparaty przeciwsłoneczne – zobaczyć, jak one działają.  Biegali w bardzo wysokich temperaturach i stwierdzili, że rzeczywiście nawet w takich warunkach nasze preparaty radzą sobie bardzo dobrze w czasie wysiłku – chroniły przed słońcem i nie spływały z twarzy podczas wysiłku. My nie stworzyliśmy naszych kosmetyków po to, by działały w warunkach ekstremalnych, ale mamy przekonanie, że spełniają swoją funkcję w każdej sytuacji.

Jakiej pielęgnacji wymaga skóra osób uprawiających sport?

Okazuje się, że w czasie wysiłku fizycznego powstają wolne rodniki, które pojawiają się również na skórze, są wydalane z organizmu przez skórę. Wolne rodniki nagromadzone na skórze, a także substancje, które organizm wydziela podczas wysiłku, np. amoniak, oraz zmiana pH skóry, podrażniają skórę i powodują, że staje się ona bardziej podatna na wszelkie zagrożenia. Odpowiedzią na te potrzeby jest Nawilżający i Wygładzający Koncentrat, serum, które przywraca skórze jędrność, gładkość i zdrowy blask. Ekspresowo poprawia kondycję i wygląd skóry, dzięki zawartości kwasu hialuronowego natychmiastowo głęboko, długotrwale nawilża i wypełnia zmarszczki.

 Jaka jest kobieta BeBrave, czego oczekuje od życia i od swoich kosmetyków?

Tworząc nasze kosmetyki, myślimy o kobietach aktywnych, kobietach, które mają swój styl, są eleganckie i jednocześnie nie rezygnują z aktywności.  Uprawiają sport, ale nadal chcą wyglądać atrakcyjnie. Active beauty to pielę- gnacja skóry twarzy i całego ciała dla kobiet kochających piękno i aktywność  fizyczną w połączeniu z komfortem w światowym stylu athleisure – czyli szczególnym połączeniu elegancji z modą sportową. Kobiety aktywne potrzebują kosmetyku, o który nie muszą się martwić. Chcą mieć pewność, że utrzyma on się na twarzy i nawet po wysiłku będzie spełniał swoją funkcję. Mimo że ćwiczyła, spociła się, ten kosmetyk nadal na skórze jest, nie trzeba go zmywać, poprawiać – on nadal jest. Oddycha, przepuszcza, działa. I my o takich kobietach myśleliśmy, projektując naszą markę, nie tylko o typie sportsmenek, lecz także mocno aktywnych fitnesswomen, które jadą do pracy rowerem, a po pracy na fitness. I nie chcą mieć tych kremów zbyt dużo, nie chcą dźwigać ze sobą całej kosmetyczki, bo wieczorem idą jeszcze na kolację – i wszędzie chcą wyglądać i czuć się dobrze. I takie są nasze kosmetyki. Cały czas idziemy w tym kierunku, poszukując nowych rozwiązań. Przygotowujemy teraz nowość – mgiełkę do twarzy, która jest idealnym kosmetykiem do torebki. Szybko nawilża i odświeża cerę, można stosować ją na makijaż. Połączenie mody i aktywności fizycznej – to nami kierowało od początku i do tego zmierzamy.