Rekordowa liczba uczestników na 3. edycji targów Ekocuda w Gdańsku!

 Ponad 13,5 tysiąca osób odwiedziło największe targi kosmetyków naturalnych Ekocuda, które w miniony weekend odbyły się na gdańskim Stadionie Energa. Organizatorzy zadbali nie tylko o rekordową liczbę wystawców z Polski i zagranicy, lecz także o liczne wydarzenia towarzyszące, takie jak warsztaty i wykłady poświęcone zdrowemu trybowi życia i dobroczynnemu wpływowi naturalnych kosmetyków na skórę. Frekwencja potwierdza, że bycie eko to nie moda, lecz styl życia, który świadomie wybiera coraz więcej osób.

Rynek produktów naturalnych w Polsce stale się powiększa. Świadczy o tym nie tylko rosnąca frekwencja na targach, ale również liczba nowo powstających marek, które oferują naturalne kosmetyki, produkowane w zgodzie z naturalnym środowiskiem. Dostępne szeroko w sprzedaży online – podczas Ekocudów mają szansę dać się poznać, przetestować miłośnikom z całej Polski.

Trzecia edycja targów Ekocuda w Gdańsku okazała się kolejnym sukcesem. Rekordowa  liczba uczestników zaskoczyła nie tylko mnie, ale również wystawców. To pokazuje, że konsumenci świadomie wybierają produkty i coraz częściej stawiają na marki eko, co oznacza, że nasze targi są potrzebne – edukują i przybliżają uczestnikom szeroką gamę kosmetyków na każdą kieszeń. Co więcej, łączą producentów naturalnych kosmetyków z ich odbiorcami, a to niecodzienna okazja do tego, by bezpośrednio wymienić się opiniami i spostrzeżeniami – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka przedsięwzięcia i właścicielka marki Ekocuda. Dodaje: Zauważyłam, że rośnie społeczność skupiona wokół Ekocudów i co ciekawe, miłośnicy naszych targów uczestniczą w nich niekoniecznie w miastach, do których jest im najbliżej. Spotykam ich na poszczególnych edycjach, w różnych miastach. Jak mówią – tam, gdzie Ekocuda – tam i my. Zadowolenie uczestników i wystawców to dla mnie największa nagroda za tygodnie wytężonej pracy.

Misją targów jest edukowanie i inspirowanie do zdrowych wyborów konsumenckich. Właśnie dlatego podczas trwania targów, uczestnicy mogli skorzystać z szerokiej oferty strefy gastronomicznej, w której serwowane były potrawy o charakterze fit. Kolejną atrakcją były warsztaty prowadzone przez specjalistów z zakresu zdrowego stylu życia oraz wykłady, które cieszyły się sporym zainteresowaniem. Wszystko po to, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Stali bywalcy – nowe, debiutujące marki, zaś nowi uczestnicy – szeroką ofertę, z której mogą wybrać produkty dopasowane do ich aktualnych potrzeb.